2011-11-20
01:01:52

Tävlings Resultat HT-11
Bollebygd (Tävlingsdebut) 13/8
LC- 1:a :D
LB- 4 fel.. Peta sista hindret



Gråbo 20/8
LC+5-
UTE.. Flög av
LB- 4 fel. Ett stopp



NÄÄS 27/8
LC-
1:a :D
LC- 8 fel i omhoppningen, Men kom 3:a ändå



Svenljunga 3/9
LD+5-
Ett utanför placering
LC- 6:a



Lerums Mästerskapet på NÄÄS 10-11/9
Dressyen LC:2-
60,72% = Näst sisst... Men nöjd ändå!
Hoppningen LC- 1:a med 10 sek till 2:an :D
Hoppningen LB- 4 fel. Blev flack ut ur kombin

MARK 1/10
LC-
1:a :D
LB- 4 fel, Jag tryckte henne FÖR nära inpå hindret



Bulycke 9/10
LB-
4 fel. Hon mesa som satan på första hindret men lyckades få henne att hoppa, men hon landa mitt i hindret.



Kungsbacka GP-Kval 15/10
LB (Förklass)-
12 fel. Rev första, Stanna på sista och fick 4 tidsfel.
LB (Kvalet)- 0.4 fel. Nollade grunden, och fick 55 stilpoäng och kom på delad 14 plats med 2 andra ;) Fick ett stopp i omhoppningen PGA att jag red försnäv sväng! SUPER NÖJD MED DEN RUNDAN!!



Alingsås 23/10
LC-
4-fel (Hade glömt ta av mig tjockis vantarna, så kom helt knäppt för att tyglarna blev så hääääääär långa!)
LC+5- 0.4 fel. OCH detta är ända gången jag skyller på henne att hon rev. Hon lyffte inte tassarna, och petade ett. Kom 6:a med snabbaste tiden, Så om jag inte rivit hade jag vunnit ;)
Den blåa Rosetten är lag


Alingsås 12/11
LB-
4 fel. Jag red på henne och hon blev flack och rev!!





Alla tävlingar som jag och Hajen startat tillsammans under tiden jag har haft henne ;)
När jag ser tillbaks är de bara 1 tävling de gått riktigt dåligt på och de var i GRÅBO!!!
Är så sjukt nöjd med lilla HAjen som INGEN trodde på. (inte ens jag ska jag erkänna) Hajen har verkligen visat att hon är GRYM och faktiskt riktigt snäll och duktig!! :)<3


NU har jag och hajen BARA kvar en rolig klubb hoppning på hemma plan NÄÄS om de går att köra transport ;). De är Julklapps hoppning, Och då ska jag bara hoppa 70- 80 så de är ju mini hinder ;) 
/J

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: