2011-11-28
08:03:52

Kass uppdatering.
Strömmen gick ju igår när jag satt vid datorn, och när strömmen kom tillbaks började alla bra program på TV'n.

Hajen vilade ju igår då de blåste sjuuukt mycket, Men var där ändå -såklart. 
Hon stod inne under lösdrifften och hade nog gjort de hela natten då leran på benen vad torkat, Villket jag tycket var väldigt bra! Bara borsta av lixom. Men nej nej, När jag går in på lösdriften så går Hajen iväg. och ner i den SUPER leriga hagen, Och ÄNDA ner till vattnet där de är som lerigast, Dricker lite vatten och kommer springande tillbaks..-.-
Så de var bara att dra fman vattenslangen och spooola!!!

Idag så åker jag upp och myser och fixar med henne ;) Så rider jag en långtur imon!!


KRAM;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: