2011-11-02
23:05:15

Ingen aning om vad jag ska skriva om...
men lite information får ni.. Tråkigt, jag vet men..

Kom hem från amanda och cyklade dirr upp till lila Haaaj som jag saknat!! Så när jag kom upp kom hon gnäggande när jag ropade <3
hon fick mat så borstade jag henne och fixade hennes hovar! Myste och gosade. 
Cyklade hem i fullfart.. De va mörkt och jag är så mörkrädd... Haha! Så när jag kom hem var jag så varm och svettig så jag tog en snabb dusch och sedan cyklade jag till Emmy och va med henne enstund och snackade lite!! :)
Åkte hem och kollade på bönderna och carina berg flyttar in, och kalla fakta eller va de hette. Och nu sitter jag här o ska snart sova!!!! Är svin trött!!


Imon ska jag 
*Städa kanin bur om jag orkar o hinner (inget måste o göra de imon, kan göra de på fredag annars)
*Åka till Hajen. Fixa med henne! skritta barbacka på asfalten!!
*Plocka undan på mitt rum... Hehe!





KUL INFO!!! JA VET ;P
MEN KOM MED FÖRSLAG VAD MAN KAN BLOGGA OM!!! :)


//Jennifer

Kommentar:
#1: tanja

Hej, skulle du vilja göra en outfit till min ponny (bild finns på bloggen) du får gärna använda några av duca stigbyglarna har dom med stjärnor, jeans, hundtassar och dom ljusblåa randiga och har svart sadel och träns :)

2011-11-03 @ 08:54:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: