2011-11-11
21:00:24

FREDAG
usch...ne vi stryker 11/11-11 istället xp

I morgon blev de ändrade planer. Hinner inte med att va med Trixie utan de är fullt upp hemma !¨
Åka & köpa ridbyxor - MÅSTE! Rida båda 2...vet inte om mamma tar Twixy...kanske tar jag båfa själv.
Hon SKA ridas i PD och jag hoppas att mamma har tid att gå med så jag kan prova graman på henne.'
javet jagvet...mjuki handen mjuk i handen xxp

Kanske blir likadant med Belle, vi får se ;)

Ska även börja packa och se över vad som ska med till Nääs och vad som inte ska med :)

kanske inte har sagt så mycke om flytten ännu men de kommer jag lovar er! ;)



Nu ska jag kolla klart på idol och sedan ska jag sova. Har somnat sent hela veckan så de ska
bli skönt att bara soova ! På söndag blir de SM..jag...den lilla random cheyen ska till  stoor tävling & bara dröööööma om att någon gång få tävla dä------->Tar la de en annan gång va ? xb


/Amanda


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: