2011-11-25
22:15:50

Blogg Torka

Häst eller Ponny? Ponny, Men skulle gärna ha en storhäst också!
Dressyr eller hoppning? Hoppning.
Fux, Brun, Black, Svart, Skäck eller Skimmel? Svart eller skäck. (Dissar min häst)
Varmblod eller Halvblod? Vet inte… Hehe
Uteritt eller Träningspass? Träningspass

Vilken är din favorithästras? HELT KLART GOTTLANDSRUSS <3
Favoritsyssla i stallet? Borsta
Favoritkändis i hästvärlden? Roffe, och Angelica
Favorithäst i hästvärlden? Livisto Z, Alla roffes och mailns hästar
Favoritridlärare? Sandra Björneland!!!!!
Favorit hästarna/ponnierna i ditt liv just nu? HAJEN <3 Bibor, Dunja

Hur många gånger har du ramlat av? 50 Kanske??
Har du ridit en hingst? Neä?
Har du någonsin blivit jagad av en häst? Tror inte de?
Har du vart med om en ridolycka? NEJ, Men har ju åkt av många gånger och slått mig reält!

Vad har du för färg på dina ridbyxor? Svarta, Röda, Bruna, Blåa, Vita!
Har du ridstövlar eller ridskor? Båda
Vad är dina favorithästar för ras? Korsningsponny
Andvänder du chaps? Ibland men mina är så fula XD


Vad har du för storlek på din ridhjälm? 55 på JW och 55-59 (tror jag de va) på UVEX
Hur högt har du hoppat? 135
Hur många priser har du sammanlagt? 111 Rosetter, 6 bucklor, 4 statyetter, 4 medaljer, 33 Placketter
Hur bra tycker du att ditt stall är från 1-10? 9, Allt är jätte bra, De ända är att hagen är väldigt geggig, och att jag inte har några kompisar där. ;) MEN MEN
Är hästar ditt liv? JA
Inne på ditt rum, syns det att du gillar hästar? JA, Och andå är allt inte fixat och upsatt sedan vi gjorde om XD




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: