2011-11-04
23:09:59

better we will be !
Tyvär har vi nu fått avanmäla till dom sista tävlingarna som jag egentligen skulle åka på.
pga att de är så mycke med flytten osv. Men de stör faktiskt inte mig för då kan vi lägga all

kraft och energi på att hårdträna! Lägga MYCKE krut på Belle och hans hoppande, för han SKA börja kommaut på banan igen & leda ärevarven som han är född till att göra och han älskar

de minst lika mycke som jag gör!! Såklart ska jag lägga tid på Twixy med men jag har börjat få henne lydigare och hon har fått mer respekt för mig & mina hjälper villket är bra för stilpoängen *hosthost* Sen blir de också galet mycke uteritter för att dom ska få ännu mera

hoppsug ! Jag märkte på Twixy att hon blir mycke mer sugen på att hoppa efter 2 veckor med bara uteritt!

Har också en hel del att börja ta tag i med dressyren! Framförallt domdär förbaskade halterna som han får damp på hela tiden xp

Han är ju från början en hopp-ponny som BARA fått springa med huvudet högt och gallopera gärnet !



Ja...de är ju en hel del att jobba på så de är bara att sätta igång :)

Men inte nu...för nu ska jag soova ;)

/Amanda


Kommentar:
#1: Lovisa

sv: Haha jaa det gjorde jag, hon stod där mittemot kyrkan typ :D

2011-11-04 @ 23:23:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: