2011-11-11
23:15:19

6 Sanninger om mig
1- Jag måste göra allt rent och snyggt till tävling annars känner jag mig så grisig och smutsig. :(

2- Jag MÅSTE ducha efter att jag har putsat... Hehe

3- Jag är verkligen livrädd för mörker. Sover med 1 lampa tänd... xD

4- Dagen efter jag hade blivit biten i fingret så släppte chocken och jag spydde massor... (HAhaha kul infoo)

5- Om hästen river på tävling så tar jag nästan ALLTID på mig de. Så blir jag så in i bänken sur på mig själv och fråger mig tusen gånger om VARFÖR jag tog den förhållningen VARFÖR jag gjorde... Ja vad jag nu gjorde.

6- Jag klappar ALLTID hästen när jag går ut från banan om jag kommit runt. De spelar ingen roll om de är 4 fel eller om de är 20. Hästen har hoppat banan med mig på ryggen och de ska den ha berömm för. Och så tar man nya tag till nästa Runda eller nästa tävling!! :)



//Jennifer

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: