2011-11-15
22:24:42

15/11-11, imon är de den 16/11-11 och bara 39 dagar kvar till JUL
Nu är de verkligen kallt ute när man cyklar till stallet och rider på kvällen, Frosten är kvar deär solen inte kommer åt, och de är isigt på asfalten!!! Fast jag tycker att snön gäärna får komma nu, då jag älskar snö, Jag verkligen avgudar och galoppera i full fart över ängar med pudersnöö. <3

De är SJUKT mysigt och rida när de är sånt här väder, DOCK skulle jag behövt en halsduk idag när jag red... Jag frös typ hakan av mig XD
Hajen var pigg och glad somvanligt!!

Får se om jag rider imon? De bästa med att hon går på lösdrift är att hon rör sig HELA tiden så man måste inte rida om man inte vill.
Och sedan så har hon lite halv vila/ta de lugnt så nu. Så jag rider när jag hinner. Men åker ju såklart upp o gosar med henne :)<3

//Jennifer

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: