2011-05-16
15:42:25

paddock
Idag har vi studiedag så jag inte inte gjort så speciellt mycket. Om en stund så åker jag med mamma och köper färg för imorgon så har vi dagverket(= man gör nåt jobb och får 150 kr som ska lämnas till skolan och sedan skickas till barnen i japan = lediga igen) och då ska jag och min kompis måla 15 bommar som ska till stallet. Därav färgerna :)

Vi håller på att fixa paddocken för den är så HÄR mycket inte iordninggjord! 

--------------------------------------------------------------------------
det som ska fixas:

* röjas ur, gräva upp kanterna

* fyllas på med nytt grus/sand

* bommar(15 st) hinderstöd(10 st) plank(2 st förmodligen)

* extra grejer som, vattenmatta, sockerbitar, konor, bokstäver osv..


Sen är ju pappa snickare och ska be honom göra cavalettikryss och björkbommar :)

--------------------------------------------------------------------------






Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: