2011-05-05
16:18:25

Tello 4/5
Red med den den nya remont nosgrimman och kan säga att de var galet bra!
Vet inte om det var den, jag eller Tello som gjorde det, men grym va han idag. Gjorde mycket halter för och kontrollera att han hela tide var "med" mig. Det funkade jätte bra, även i galoppen.

Jag red inte i paddocken utan i hagen med småponnisarna.. Goliat( den minsta och fetaste ) skulle hela tiden trotsa sig och springa ivägen och tjura!  Men gick bra ändå. Sen när jag ridit frma länge så galopperade jag över lite stockar och så. Det är inte klokt va Tello tycker att det är roligt med terräng!  
Tur att det snart är träning uppe på Hajjorna snart då ;)

bilder på tränset när det sitter på:



aw, min sweetiiee






Kommentarer:
#1: Alexandra

sjukt söt! :)

2011-05-05 @ 17:53:05
#2: H

haha ofta du kan rida i en hage med massa ponnyer i :D hahah

2011-05-06 @ 00:46:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: