2011-05-27
20:31:24

Resultat Skol-DM
Förklass: Var ganska nerös eftersom att jag inte hoppat henne ute innan men gick JÄTTE bra, hon var lugn och fin och hoppade jätte bra!
De är ju ingen höjd för Savannah och hon tog hindrena lätt!!
Och vann Klassen på storhäst :D

Lagklass: Var sisst ut och jag HATAR att få press på mig(som många vet), men jenny och disa hade redan nollat så gick Allis in och hoppade och när hon kom ut frågade jag om hon blev nolla och han bah ja! Men dom säger ändå att jag helst ska va Nolla och jag bah ja självklart men bra då har jag ingen suuuper press!
Jag går in och hoppar och de går skiit bra och jag Nollar, När jag kommer ut från banan kommer Allis, och bah -Tur att du nolla för jag hade ett ner. 
FAN VAD ARG JAG BLEV.. Hahahah Men de va as bra men fortfarande lite sur. Hehehe
Vi går in och hoppar omhopp, och Alla nollar och så är de jag så jä tänkte att jag kunde satsa liiite på tiden, Så när jag är mot 3:an så kommer hon jätte konstigt och ställerupp Galet mycket och bara klättrar sig över hindet och Blev nolla, Och GA LAGET VANN :DD


(lånar allis bild)   Bilder kommer snart, Men orkar inte starta om datorn just nu ;P



Suuuper nöjd med dagen och Tack ALLA gooa Tjejor för idag!!! dock aär jag liiite sur. haha ;P



Jenniifer

Kommentar:
#1: Yasmine

Grattis! :D

2011-05-31 @ 08:00:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: