2011-05-29
18:01:43

Resultat KM
Första 80 rundan(inte KM starten): Rev första hindret och de var mitt fel igen, jag var förstressad och tog i henne lite innan hindret. Hoppade resten av banan galant och hon hoppade som om de var 110 hinder istället för 80 hinder villket är väldigt bra (hhehe) Grymt fin hoppteknink har hon!
4 fel, supernöjd och mycket berööömm till henne<3

Andra 80 rundan(KM starten men stilbedömmning): Lite tröttare denna gången men de var lite bra för då gick de inte JÄTTE förit i galoppen. Hon hoppade fint och högt över igen, till dom 2 sista hindrena så kände man att bensinen tog slut, men hon kämpade som en dåre även om hon va helt slut! (världens kämmpe är vad hon är! och man märker att hon ÄLSKAR att hoppa)
Hon klarade dom 2 sista sprången fint fint, och blev nolla!
Kom på mitt i banan att de va stil hoppning så fick göra de bästa av situationen och försöka rida fint resten av banan! hehe
Men Tydligen så såg de bra ut och jag Vann på 51,5 Poäng



VÄRLDENS BÄSTA DUNJA SOM STÄLLERUPP I ALLA LÄGEN OCH SOM KÄMMPAR TILL LUFTEN TAR SLUT(typ)
DU ÄR EN SJUKT DUKTIG PONNY SOM JAG LÄTT SKULLE VILLJA KÖPA <3

(Glömde kameran hemma, Ingen bilder :()

Jenniifer

Kommentar:
#1: celine

va duktiga ni är! grattis :)

2011-05-29 @ 21:09:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: