2011-05-02
17:49:36

resultat Falbygden
Förklass - LB : Gick helt suveränt! Han va i lite då och då men allt låg kvar. Hoppade grunden felfritt och påbörjar omhoppingen och rider mot fel hinder, inser detta och får svänga jätte konstigt till det rätta hindret och Tello tappar all fart och stannar såklart på oxern som jag skulle hoppa.
Självklart kan han ite hoppa en bred oxer i snigelfart och jag tar på mig all skuld själv. Men ger honom en liten klapp på halsen tar det igen och hoppar runt resten av omhoppingen felfritt:)
hamnade tyvärr precis utanför placering.. Hade jag inte kommit så kasigt på hindret och blivit dubbelnolla så hade jag komit trea :(

Lagklass - LB : Ponnyn är helt fantastisk, hoppar som bara den! 10 hinder i grunden, hoppar fram tills nian felfritt, han bjuder på 10:an och precis innan ha ska hoppa så inser han att det tydligen var "farligt".. så han stannar på sista:/ Jag brukar inte skylla på honom, men denna gång var det faktiskt han som var fånig! Men ha fick två rapp på rumpan och vi tar det igen och då hoppar han :)



Trots felen så är jag grymt nöjd över honom! Det är så härligt att man känner på honom hur himla kul han tycker att det är med hoppning! Min prins (a)

Har inga bilder, men har filmer från båda rudorna som kommer komma upp så fort jag har fixatr det:)





All i need is you, my prince 




Kommentar:
#1: Lovisa

Ni är väldigt väldigt fina tillsamans, otroligt! Ni gör utveckling hela tiden och man ser att ni passar bra ihop :)

2011-05-03 @ 10:14:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: