2011-05-18
19:58:47

Q&A



Stella om bilder - arraxi:
Är det ni som har lärt dom att stegra eller busar dom bara? :)

Jag har lärt Tello att stegra, men Arraxi bara dummar sig.





Malin Jansson om hahahaahah, weird:
Det är pioneer stövlar du har va, isf vart har du köpt de, och vad kostar de ungefär?:)

Japp! Dom jag har på mig är inte mina så jag vet inte vart dom är köpta, men dom finns i dom flesta hästaffärer ka jag tro.  Dom kostar runt 3000 kr.




Tove om MY PRINCE:
Ska du inte har storhäst? :)

Nepp! Inte vad jag vet nu iallafall. 





Hannah om MY PRINCE:
Kan inte ni visa i photshop hur man får bilderna att flyta ihop i varann,så som ni har i headern?

Kan tyvärr inte visa hur man gör då jag ite kan det själv. Har en kompis som gör headern åt oss.






Sofia om MY PRINCE:
Av vilken anledning vill du inte ha en häst efter Tello? Hade varit kul att få ett helt inlägg om det :)

Visst! Kan ta och göra ett inlägg om det någon dag nu i veckan.








Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: