2011-05-13
22:51:33

Pållen 13/5-11--Fredag den 13.. :S
Först red jag ner till sjörundan och han va suuuper taggad, så han gjorde lite sånna hopp och sedan blev de bara värre typ, så de ända jag gjorde va att skritta UTAN att han skulle göra så, så gick de bra och då trava jag och sedan galoppera en bit, och sedan gick jag upp till padocken.
Och då taggar han till igen, men försöker inte bry mig så mycket och bara rider på. Men så koncentrera han sig ingen ting och då peta jag på Honom med spöt, och då fick jag för de, Han gjorde 3 lufftsprång på rad och i de sista så nitar han och svänger undan, så jag gör typ en avsittning och landra smidigt på benen.. (haha Gamla man.. ^^)
Blev arg på min att jag inte satt kvar och Arg på Pållen och då hoppa jag upp och red Hnm mycket fram och då lyssna han JÄTTE bra :))
så då slutade jag där!!
Galna Pålle har inte varit med om att han har gjort sånna språng innan, men att han har stått på stället.
Imon rider jag Hnm på morgonen och ska nog kanske hoppa lite låga hinder? eller så rider jag meeega dressyr om de inte är fint väder och någon annan är där som vill rida ut. Så resultatet är att de kan bli vad som helst ;)


Efter jag hade ridit så Åkete jag Med Lisa och Ragge på Träning Hos Lisa Persson (Grym dressyrtränare!!)
Och MÅSTE hissa Lisas tålamod med Ragge, hon har fått hnm så fin nu, och man njuter utav att se dom tillsammans!! :)<3 http://ponnyochryttare.blogg.se/

Jenniifer

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: