2011-05-27
20:41:36

OKEY??
anonymous om Resultat DM:
jag var inte med och tävla och jag går inte i nån av dom som var med och tävla skolor , men vad jag har hört är GA bara en bonneskola? går de bara bonnar från ingared,vb,hemsjö o sånt?:O 

men är det sant att ni typ förlorar allt annat?:)


Såg denna kommentaren!

Ja vi är bonnar vi älskar hästbajs och kobajs ingen annan gör något annat än att slänga skit på varan på dagarna, och till lunch äter vi egenodlade Majskolvar och havre och driker mjölk som vi mjölkar själva,  
Och ALLA är sånna Plugg HÄSTAR så de är inte klokt.

Även om vi förlorar allt annat så kan man ju ha något man är bra på :D Eller hur? man kan inte va bra på allt, Bara för att GA HAR DOM BÄÄÄSTA... Hahah. och om nu GA är en sån Bonne skola så var de ju Skit bra att vi vann annars hade de varit pinsamt isåfall... eller??..


Mogen du är kan du inte skriva ditt namn eller vågar du inte stå för din åsikt eller??



JENNIIFER

Kommentarer:
#1: anonymous

ni vet inte vem jag är ändå och jag bor inte i alingsås så jag brydde mig inte om de:)

2011-05-27 @ 21:50:45
#2: Yasmine

"Bara en bonneskola" .... haha.

2011-05-31 @ 08:03:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: