2011-05-04
21:56:23

Hoppning-Savannah /sjörundan-Arraxi
Hoppade Savannah för Sanna idag uppe i stora PD där hon INTE tycker om att vara. (hon har fått för sig något där vid muren tror jag de va :P) Men hon va jätte duktig och precis som man vill ha henne, Pigg och framåt men inte helt galen. De gick verkligen jätte bra och hoppa lydnads övningar och tränade på att jag skulle lägga volter och ta upp inner handen och rider på en volt och flytta baken utåt så hon inte bara springer efter!
Så de känndes JÄTTE BRA!!,
Är riktigt Taggad för Skol DM,et den 27 maj. Kommer bli kanoners :)


Efter de red jag Arraxi för disa han typ inte, och då red jag ner till Emma-Astan och Ylva-Kwanza på Sjörundan, först va hon seg på vägen ner dit, men när jag va där så tände hon till, och fick Eld i baken så jag fick va först och då bara drog hon iväg och jag fick inte stopp, och hetl plöttsligt hör jag ett skrik typ och kollar bak och Astan skickar av emma rakt ner i ett dike med vatten och lera. Och bara dundrar iväg, så jag fick rida efter och fånga hnm, och sen skritta vi hem.
Men de va kul att rida Arraxi och veta att de går att få fart i henne, Och ni som har läst bloggen ett tag vet ju att jag hade henne i vintras och de gick inte bra, hon kom lixom ingen vart.. Haha
Sötnosen :)
Hon är skit dum vissa dagar man man kan inte saga annat än att hon är en riktig sockerbit, Så charmig (stavning)


XOXO Jenniifer

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: