2011-05-20
15:00:44

..?
hästpappan om Dissa HÖÖKS:
faktiskt är Hööks bättre än den här bloggen, varje sak har sin plats, men det här sättet att uttrycka sig på offentligt är mest stötande

Ja jag kanske Uttryckte mig lite väl. och använde en del fula ord! Men de är oxå Så jag tycker. jag tycker om Hööks, (trevligpersonal, hållbara saker, Snygga träns, Bra täcken)
Men att dom härmar och håller på tycker JAG inte är okey! Ni får gärna ha andra åsikter!!!
och Jag vet många andra som tycker lika dant. 
Grejerna som är härmade är snygga då de dom härmar är snyggt, MEN tycker de är lite dåligt av hööks att inte komma på sina egna grejer, hade dom gjort de hade flera köppt shabraken (tillettexempel)!

(och om de va med hellokitty, Så tycker jag inte om den, men de är gulligt på Mindra barn, dock tycker jag de gått för långt, (MEN DE ÄR VAD JAAAG tycker, Ni behöver inte tycka som jag...

Förstår varför du reagera så och när jag kolla tillbaks så förstår jag inte hur jag kunde skiva med de språket, 
Men de är fortfarande vad jag tycker men skulle skrivit de mjukare och inte så groteskt.
(+ Detta la jag in i börjar av januari så lite väl långt tillbaka för att at upp så men men!!)


Ursäkta,

dock blev jag arg när du skrev att hööks är bättre än denna bloggen, 1.0 Inte bara jag som driver den 2. de är lixom olika saker...


Jenniifer

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: