2011-05-31
22:21:44

DressyrTränling
Dressyrtränade för Pernilla idag, och de gick oväntat bra och idag tycket jag de va skoj oxå!! Hon va lugn och fin och skötte sig super. Första gången av dressyrträningarna jag har varit riktigt nöjd med!! (Tror dock jag har haft en period med ganska mycket motgångar, så hoppas att de har släppt och vänt! de känns så efter Skol DM,et på savannah, de va lixom spärren!! Efter de har ALLT gått bra!!
Som när jag red Pållen igår så gick de helt galant, gjorde markarbeta med lite upphöjda bommar, och han har ju inte världs bra kontroll på bena men gjorde de jätte bra! petade bara EN går och då var då var de jag som höll lite länge i hnm! Men ALLT annat gick JÄTTE bra!! <3

Imorgon ska jag Rida Pållen om jag hinner och sedan ska jag rida lektion, då jag köpte Jessicas sista 4 lektioner BILLIGT då hon ändå inte kan va med på dom! och då ska vi rida ut, hoppas jag får någon rolig, (ponny helst Hehe)


Nu ska jag gå och nana, får sova länge (sovmorgon)


BTW, så ska nääsgänget sova på nääs tors-fre :D



Jenniifer

Kommentarer:
#1: Ebba

Hej hej! Klickade in på eran blogg för första gången, och det första jag tänkte var "shiiiet, vilken snygg design!". Vem har gjort eran design? :D

Kram!

2011-06-01 @ 15:00:55
#2: Anonym

känner ni 2 som driver bloggen varandra? är ni nära vänner? kan inte ni skriva varsitt inlägg om hur mke ni betyder för varandra???? :))

2011-06-01 @ 16:14:27
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: