2011-03-24
20:26:38

WOOOOOOHOOOOOO


Idag fick jag domma :DD As glaad, Så sjukt snögga <3(Tack mammii)




Efter Jag och mamma varit på Sussie Åkte vi till Nääs för att Hoppa Pållen lite en gång ill innan CR :)
Gick Inte bra alls!! Han va så pigg och bara drog och lyfte inte på benen så han rev hela tiden...
Aja få hoppas han lyffter bättre på bena på Söndag =)


Ska Även då hoppa Dunja på 70 :D Ska bli så J*vla roligt, Hon är en guud<3
Och sen på Kvällen är de Sandra träning på Savannah
(Tiina har Köpt ett träns till savannah som Bara jag ska använda är jag rider typ XD haha Sneeellt)

Tagga för en TILL Hel söndag i stallet :D



XoXo Jenniifer

Kommentarer:
#1: Anonym

vad tycker du om att ylva och emma har kwanza och tycker du att dem rider henne bra ?

2011-03-24 @ 20:55:04
#2: Heidi

Jag vill också ha 1000 hästar jag får rida och träna med :O orättvist......... haha

2011-03-24 @ 21:06:52
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: