2011-03-21
19:52:35

Träning, Pållen, Dunja, Savannah den 20 Mars
Blev Fult upp igår så hann inte blogga!

Träning för Lisa

Pållen
Eva-Lena Kom och fråga om jag ville rida/hoppa pållen efter som att jag ska hoppa Cr på honom Nästa helg på 60 x)
Och då tänkte jag att då kan jag hoppa honom i gruppen innan Den jag skulle hoppa dunja i, Så fick skynnda mig, På med allt och upp och hoppa! Han va jätte duktig, men Jag tror han tyckte de va lite lågt då han rev några bommar.
Men han va duktig och gjorde sitt bästa, och de är huvudsaken (Han är typ 20 år så de är därför de inte är högre och så :P)


Dunja
Hon va Helt underbar!!
Hon va pigg och väldigt framåt och de är ju bra, så då fick jag rida på den energin. Och hon hoppa jätte bra.
Sluta på en bana på 70-75cm i bara galopp, (Hon har svårt med galoppen och travar då nästan hela tiden.)
Så jag bestämde mig för att ändra på CR från Bibor till henne på 70!
Hon va verkligen Super!

___________________________________________________________________________________________
För Sandra

Savannah
GALEN som hon är Så gick de fort hon va stark och Jätte pigg, Och väldigt glad på att hoppa!
Och De va as kul! De gick väldigt fort men ändå kontrolerat!! Så då va de lixom bara att hänga med henne, Och ju mer man bromsar går de bara fortare så de va bara att hänga med.
Men så sa Sandra att om jag kan banan ska jag INTE kolla dit jag ska för att Savannah är så kännslig så jag ska bara rida på utan att titta på hindrena så blir hon lungnare och de funka faktiskt JÄTTE bra!!
Sandra sa att de såg bra ut och att de kommer bli bra SÅ jag hoppas på de ^^ Hehe
Hon är Helt underbar den hästen asså. De gick JÄTTE bra :D



XoXo Jenniifer

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: