2011-03-07
21:07:48

Tjenare tjenare!
Igår red jag Savannah och hon skötte sig kanoners, men va lite pigg för de va några som hoppa i manegen och då ville hon oxå göra de. Hihi
Så då trava jag över ett 30 cm hinder! Och de va såå roligt och vilket gutt språng <3Kärlek till de!

Och idag så skulle de igentligen va en hästfri dag, men så ringer Eva-Lena och frågar om jag vill rida och hoppa Pållen, och de tackar jag ju självklart inte nej till!! Så då fick jag rida han, Och vi va Bara 4 stycken som red i pausen (de brukar va typ 10) De va as chill, så då gick de att hoppa. Han va as rolig fast han viste inte riktig va han skulle ta sig åt, för han gasa mot och kom när men hoppa högt ändå, och gjorde verkligen sitt bästa! :) Gos häst!


*****************************************************************************************

Måste bara visa va jag har shoppat under tiden jag inte bloggat. (Har blivit shopping galen -.- Hehe)

Denna As goa KL hood tröja :) för typ 700:-

Och
Och ett GG schabrak för 99:-


Sedan ska jag och mamma iväg på torsdag till sussies igen, och då ska jag kolla på någon rosa Skjorta Och sporrremmar och så ska vi lämna mina stövlar och då ska jag få andra och då ska jag va så dum och ta Tretorn Falsterbo tror jag och så lägga till lite pengar :)
<3<3


Ja vi får se huer de blir :)

XoXo Jenniifer

Kommentar:
#1: :o

VAR har du köpt Glen Gordon schabraket?? ;)

2011-03-08 @ 18:31:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: