2011-03-12
13:58:03

Tävling imon
Imon blir det tävling i Trollhättan. Bara med Tello, hoppar ev. med Mareen nästa helg i Borås.

Hoppar iallafall LC/LB imon. Först så tänkte vi byta till LA ist för LC, men vi kände att det är ingen idé att stressa på det, utan ta det steg för steg och när jag känner att jag vill! :)  Bara det att det finns inte så många LA:n innan finalen i DIV 1 går :s  Men nån ska vi säkert hitta. Vet ju att han kan, men jag måste vilja det själv.


Julia följer med och fotar och mamma filmar. Bilderna från förra tävlingen som julia tog kommer upp idag kväll eller imorgon :)
Vill ni se filmerna från förra tävlingen? har dock bara bra på mareen, då ljuset i LB+5 på tello va helt konstigt, och hoppa fel hinder i LB:n, inte så kul att titta på :/





hahah, min prins


Kommentar:
#1: Lovisa

Jag ska också dit till Trollhättan :)



Och ja, vill se film!

2011-03-12 @ 14:38:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: