2011-03-14
20:20:17

Söndagens Hoppning med Savannah
Asså de va de Underbaraste jag Gjort på länge! Vilken duktig häst asså.
Vi hoppa lite först på spåret och de va lite svajigt men de blev Bättre efter några gånger, sedan gick vi över till 5½ :an Och Sanna bara Höjde och Höjde och de blev bara roligare och roligare.
När jag kom mot de sista gången så låg hindret på 130 cm (Högt enligt mig, och jag hatr aldigt varit inärheten av den höjden) Så kändes allt så juvligt så när hon va över hindret så kunde jag inte sluta le,  hehe! allt va som perfeckt
sedan kom jag på ett plank som låg på typ 110cm och efter de räckte de. 
Herre gud vilken häst jag får rida!! Tack <3



Nästa helg är de träning för Sandra på Savannah <3





Blev tuvärr inga bilder, för mamma glömde fota -.- Jaja



XoXo Jenniifer

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: