2011-03-14
21:58:02

Så här är de
Carro om Pållen:
Jag kanske är lite efter eller så, kanske inte har hängt med. Men nu när du inte längre har Kwanza ska du ha någon annan ponny/häst på foder eller hur ska du göra. Skulle vara toppen med svar :)



Fick just denna Frågan! :)

Jag ska inte ha någon häst på foder än på ett tag då jag rider en storhäst 2 dagar i veckan, (Kommer bli något mer framöver)
Jag får träna henne och jag får Tävla inärheten :)

och sedan rider ag Pållen minst en dag iveckan, Då Eva-Lena inte alltid hinner, (Honnom ska jag rida ganska myket isommar då Eva-lenas barn ska få bebis)
Och honnom får jag hoppa när jag vill tävla klubbtävlingar och sånt, (han är 20 så han ska int ut och åka på samma sätt som savannah :)


Så så är de :) <3



// Jennifer

Allmänt

Btw, Pållen red jag idag, Jag och Michaela red ut en liten sväng och sedan lite i manegen :) 
Gick Jätte bra! Somvanligt, Lille pållen är så duktig så <3


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: