2011-03-16
21:54:30

helt slut...
Efter att ha praoat på nääs typ 3 dagar -.- Haha Latmask som jag är..
Okrar typ inte skiva,

Men kan säga att jag red Med Överlyckliga Lisa som Äntligen får trava på sin lilla ragge! Man är glad för deras skull.
VI red först lite i Pd, trodde Savannah skulle va spänd och så men iccke.. Så då så gick vi ner till sjörundan och trava lite där sedan skitta vi i typ 30min bara fram och tillbaks, Så härligt väder. Roligt folk, Kunde lixom inte bli bättre :D



Imon får jag nog stövlar igen, (FY FAN VAD JAG HATAR ATT RIDA I FULA shapps.(stav) BLÄÄ)




bilder kommer imon :D



XOXO Jennifer


Kommentar:
#1: Emma

va med och tävla om en läkning till din blogg..

http://emmakarlssonz.blogg.se/2011/march/kanner-ni-mig.html

// Emma

2011-03-18 @ 18:01:34
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: