2011-03-24
21:43:13

Haha
Blir nog Även Bibor på CR på 90.

Kom just på att jag tycker de är tråkigt att hoppa lågt XD Så mamma bah men Hoppa Bibor oxå på 90!
Hihi Men anmälmingen va slut så mamma kollar med linda men hon har inte svarat på sms:et än! (hoppas) Iså fall blir de 4 HEEEELT olika Hästar

Pållen (60) Pigg och lat Och lite små klantig med bena
Dunja (70) Helt GALEN kan typ inte galopera Men Äger på att hoppa <3
Bibor (90) bara almänt Lätt och Sjukt rolig!
Savannah (träning) GALEN, STARK, PIGG, MEN BÄST <3



HAhah



Imon blir de ingen uppdatering från min del om jag inte gör något tidsinställt ;P
Åker till Varberg till Mormor och morfar, och ska shoppa Knaskydd så jag kan rida i Tiinas dressyr sadel!




XoXo Jenniifer

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: