2011-03-29
21:50:26

Cr i söndags (27/3-11)
Pållen (60)
Han va lite si sådär på framhoppningen men när han kom in på banan va han som en heelt annan häst, Han fatta lixom vad som glällde. Så han va pigg och glad och drog, så de bliv förlitet i Nääs lilla manege tror jag. 
Men gik as bra fick dock ett pet. Och de va inget stort så As nöjd :D
4fel


Dunja (70)
Helt underbar! Hon va pigg och glad men Inte helt galen som hon kan va ibland. Hon hoppa väl, Inget annat kan man säga! Suuper fin va hon
CR


Bibor (90)
Han va Sjukt stark på framridningen så fick ta tag ihonom lite så han lyssnade på mig! Och de gjorde han efter en stund. På banan va han jätte bra, fick dock med oss en planka, men Han drog på så mycket och blev lite flack, men så kan de gå.
men jätte nöjd endå!!
4fel
______________________________________________________________________________________

Träning med Savannah,

Och de Ända jag säger ar att hästen är Guld värd och att de gick SKIT bra!
(Börjar komma på henne nu)

Är så J*VLA TACKSAMM ATT JAG FÅR RIDA DEN HÄSTEN :D!! 


***********************************************************




Savannah 29/3-11

Hon va JÄTTE fin och lyssna Jätte bra :)
Imon blir de träning för pernilla, Så då kan jag få lite tipps :DD





XOXO JENNIIFER


BTW, Fick denna kommentaren för någon dag sedan. Och man Blir bara så glad!!


Johanna E
om Tidsinställt:
såg dej rida live för första ggn. tycker att du rider jättebra! :D

Kan inget annat än att TACKA :D

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: