2011-06-15
13:51:07

Träningen igår...
.... gick JÄTTE bra, Han var lite pigg och stuttsig men inte så konstigt när han vilat i 2 dagar och inte gått ute pga skon, men han gjorde de jag ville och han hoppade bra utan att riva, Han rev typ 1 gång om äns de!
Hoppade lite tittiga hinder, och han tveka inte ens, kan kom nära på ett bara för att jag titta på de och rodde han skulle göra de, Men NEPP!!
Hoppade en bana på ca 80-50 (Jag vet att de låte lågt, men får Pållen är de stora framsteg i livet!!!)
Ska hoppa
Utbildningshoppning 29 juni på Nääs 70, 70 men om de går bra på den första 70 kanske jag höjer den andra till 80, beror på underlaget oxå, om de är i stora eller lilla pd,n!!!


Om någon timma ska jag bege mig till stallet och rida lektion tror de är byta häst och dressyr? :)




JeNnIiFeR


Kommentar:
#1: Linnéa

Kul med så mycket uppdatering!:D

2011-06-16 @ 16:54:29
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: