2011-06-29
23:05:20

Tjenare
Kom hem igår men som sagt har jag varit jätte trött så har inte orkat sitta vid datorn.
De har gått bra och dåligt, men jag uppdaterar de imon om dagarna och så. :)
Har vilket fall haft sjuk kul med alla glada mäniskor, vi har ridit för Sandra hela tiden och hon har plågat oss så vi knappt kunde gå på tisdag kväll.. Haha AS bra igentligen, Har lärt mig massor, och Haft RIKTIGT KUL! var as tråkigt att de var slut och att de bara var 2 dagar.

Imon drar jag upp till nääs för att käka tårta (lisaN åkte av;D) och fota lite på terräng lägret tror jag :)



Resultat från utbhoppningen kommer :)

Jennifer

Kommentar:
#1: emma

har skickat bilder från utb.hoppningen ;)

2011-06-30 @ 00:20:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: