2011-06-23
17:13:27

Tello 22/6
Red i med bommar på marken i paddock tillsammas med Amanda. Red som i förrgår, lägde och kortade mellan bommara, volter, trav hopp över 40-50cm räcke osv.. Asså det är helt galet vilken galopp Tello har nu, går inte och beskriva!
Hoppas han håller den även på tävling!
Den är hur reglerbar som helst. Kan korta hur mycket som helst, utan att han bryter av eller liknande.

Mellan bommarna vet jag inte avståndet, men
när jag gasande på riktigt ordentligt så fick jag in endast tre stycken och när jag kortade som mest fick jag in nio ! Inte dåligt va?;)

Sen när jag kom hem till stallet igen så red jag lite galopp på ängen, och herregud vilken galopp! ännu bättre än vad den va i paddocken.
A M A Z I N G


Efteråt så var han helt genomblöt av all svett så jag spolade av hela honom och gick sedan en liten sväng och betade honom, medans han skulle torka lite :)


Allis



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: