2011-06-22
14:51:10

Svar
Emelie om Packat:
fråga till jennifer:
har du ingen egen häst? eller har jag missat det?
är ny på bloggen så har inte riktigt koll...

De kanse är många som inte vet, vi har ju ganska mycket nya läsare??
Nej de har jag inte, Jag rider en sto häst åt några han heter Pållen och är 20 år, jag får typ öra vad jag vill med hnm, jag rider han ca 2 dar i veckan :)
Sedan har jag ridit lektion på Nääs RF åt min kompis så ramlade av för några/någon månader sedan och de hände ngt i ryggen så hon fick inte rida. Och nu domma senaste 4 lektionerna, var de sakner hon inte kunde vara med på eller att hon skulle åka bort, så jag köpte dom av henne för att jag ville rida mera :))
Och sedan har jag lite hemliga saker på Gång så ;))



Jenniifer





Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: