2011-06-15
23:39:02

Ridlektion
Fick Zenia Men bytte med min kompis så jag fick Brownie i stället, Hon är en ganska almänt bred D-ponny som kan då skit fint i dressyren, Hoppar oxå JÄTTE bra (älskade henne förut och red henne HELA tiden :))

Idag hade vi dressyr och övade på att Göra öppna och sånt, OCH de behövdes kände jag! Men de gick väll ganska bra efter ett tag. Hon har väldigt 4-tacktig galopp men de gick oxå bra!! (Jag som har tränat så mycket med att mina händer ska vara stilla, Fick jag beröm om idag :D) Och när jag satt stilla med händerna blev och oxå mycket stadigare i formen!!
Super! Och de var lite härligt med uppstruckturerad (Eller va man säger) Dressyr :)
Nästa gång är de gymkarna, så hoppas på att hon tänder på sitt pigga Brownie och kör gärnet xD 




Jenniifer

Kommentar:
#1: Amanda

hur får du ner henne på tygeln , eller är hon lätt att få på tygeln?:)

2011-06-16 @ 12:56:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: