2011-06-29
23:26:18

Resultat
Pållen (70): JÄTTE stel, stark, almänt jobbing på framridningen!! Men in på barnan och han hoppar jätte bra, Bästa rundan han gjort någonsin!! Verkligen jätte fin var bara nära på att riva en gång men bomen låg kvar så felfria blev vi!!
CR

************************************************************************************

Hajen (Första 80): Fin på framridingen och stegrade bara en gång! In på Barnan och hon går snällt in och hoppar 1 bra rider 2, hoppar 3, 4 stort men bra och så kommer vi till 5:an och de var lerumsgymnasium hinder, Hade visat henne de innan och hon drar mot de som mot alla andra hinder, men precis framför viker hon av så jag åker av in i infångaren, (haha) men de gick bra, och efter som att de va CR så hoppade jag upp och tog de hindret så at hon skulle koma över för hon skulle INTE vinna över mig på de viset!!!!!
Utesluten

Hajen (Andra 80): Går in på barnan och är lite små sur på henne.... Och de första hon gör är att stegrar så då fick hon 2 rapp på röven och så röt jag till på henne och då gick hon framåt och hoppade galant, kom lite nära på 2an och 8an, (Sandra stod och tjoade att jag skulle ta de lungt. Haha va så på att jag skulle på runt henne, haha)
CR


Duktig Pålle, och GANSKA duktig Haj :D



Jennifer

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: