2011-06-22
12:37:01

Packat
NU har jag varit duktig och börjat packa till Lägret, Dock är de bara måndag tisdag, men jag ska vara där söndag, måndag, tisdag, och onsdag (de är på nääs) men ni vet själva hur mycket saker de är som ska med både till häst och ryttare! Har änn bara packat till häst (och tvättat lite av de jag ska ha med, men de var lixom att leta igenom hela garaget efter Kwanzas gamla saker!
Jag kommer åka på söndag vid lunch och kommer hem tisdag kväll. Men jag kommer göra en de tidsinställda inlägg

De är alltså ett tränings läger på Nääs jag ska på för Sandra Björnerland och Linda Tång! Jag Lisa N, elsa S, och Emma E ska tälta uppe på nääs under 2 nätter fast vi kommer va så rädda.haha! Men vilken häst jag har de får ni inte veta ÄNN ;)

Nu ska jag nog lägga fram de jag ska ha med mig, sedan ducha och sedan dra till stallet! Måst hinna se forsta gruppen idag, för dom ska typ göra någon uppvisning, så ska dom ha vita ridbyxor och kavaj och sånt! Så gulligt, så jag får inte missa de.
Sedan ska ju vi ha gymkharna(stav) och jag ska ha seg proppen Brownie, få hoppas på att hon blir pigg och springer fort :)

Ha de bra, (Tidsinställda kommer, så håll utkik :))


Jennifer



Kommentar:
#1: Emelie

fråga till jennifer:

har du ingen egen häst? eller har jag missat det?

är ny på bloggen så har inte riktigt koll...

2011-06-22 @ 14:36:26
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: