2011-06-25
18:58:36

Next stop
Åker ju till Anna på träningsläger på söndag och stannar där tills på fredag. Men bara för att det inte ska bli så himla tomt efter mig(hihi) så kommer Amanda blogga åt mig under den tiden.
Förövrigt så har det inte hänt så mycket idag. Vi har hämtat trasport, packat Tellos stuff. Badade även min prins idag, se att han skull vara ren och fin tills imon.

Men det varade ite så länge.. När jag skulle lämna honom i hagen så tänkte jag lite smart och tänkte att jag skulle lämna honom lite lägre ner i hagen där det är gräs istället för jord. 
Men självklart så ska han lägga sig ner i det leriga iallafall. Han bara stannade när vi gick och la sig ner...
Tur för honom att han är sö

Mamma fick även jämna till den riktigt fula manen. Jag klippte ju den gräsligt fult i våras... Men nu har den vuxit ut (någolunda) så mamma ryckte den bra igen, dock lite kort. Men det är bättre än att den är ojämn!





Kommentar:
#1: klara

Min mamma får också frisera min ponny, jag klippte min foderponnys svans forut och den blev en aning kort xD jag vågar inte klippa svansar sen dess ;) Manen vågar jag inte ens tänka på att röra ;)

2011-06-25 @ 23:52:20
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: