2011-06-06
21:34:30

Moget att ta bort inlägget Allis så jag tar de igen :)
lina om NAAAW:
Ledsen Ylva om jag trampade på en öm tå! Men det är så att Kvanza såg frächare ut var mer musklad o hade bättre kondis när Jennifer hade henne, och varför skulle hon inte ta med det på sin blogg!



Ylva om NAAAW:
det är ju inte så jävla kul för mig när du lägger upp en sån här kommentar jennifer! och jag


Lina: Lite taskigt skrivet, Men jag håller med dig lite!!

Ylva: Fast de var ju inte mot dig, de var till mig, Jag tar Creed för att dom tycker att hon var fin inna och att de var min förtjänst, Jag blev glad att jag fick denna kommentar efter som jag slet så mycket med henne, MYCKET blod svett och tårar men oxå mycket framgång och då blir man glad när folk reagerar!!


OCH ALLIS... TA INTE BORT, du har inget med detta att göra :))



Jennifer :)

Kommentarer:
#1: Heidi

ni verkar komma bra överens haha!

2011-06-07 @ 00:18:22
#2: Anonym

jag tycker kwanza var as fin när du hade henne. :)

sen så tar de lång tid att rida in sig på en häst och hitta alla knappar så tycker inte ylva ska ta åt sig.

2011-06-07 @ 13:23:03
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: