2011-06-20
22:20:50

LISA
Idag var jag hos Lisa Norberg, Vi gjorde lite allt möjligt! Och då menar jag ALLT MÖJLIGT. 
Agillety, Promendera, Sådde gräs, Gössla, Lekte med plast hanskar, kolla på grejer,  åt, åkte fyrhjuling, red, Och väldigt mycket mera!!
Allt va aaas kul. 
När vi dom red så fotade jag massor, Men fick även rida, och jag hade ju inga ridgrejer med mig så ja.. Haha (bild kommer på hur de såg ut)
Men fick trava och skritta av Mira Sjärnljus. Lisas ponny! Och sedan hoppade jag Vreona Elsas ponny :)

Nybörjare här då (asså är oserriös på bilden)
Snyggish outfit, fast jag har faktiskt Tretorn


Elsa stenbergs Ponny, SUPER FIN, hoppade grymt! Kär i den!!!


Men sedan så blev de lite tokigt hon stannade och då tappade jag stigbygeln och då hoppar hon ändå när hon var ända brevid, och de var 80-90 så jag tappade HELT balansen och åkte av rakt ner i leran...
haha



Super kul dag!! Längtar jätte mycket till Träningslägret om mindre än en vecka då ska jag vara med dessa personer + emma eliasson http://eeocht.blogg.se/! Kommer blii så sjukt roligt :D


Rörigt ilägg men ahh ;D


Jenniifer

Kommentar:
#1: Hanna

haha !! :P

2011-06-22 @ 15:58:30
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: