2011-06-29
08:00:00

JULIA JANSSON

Julia ville inte skriva själv då hon trodde de skulle låta konstigt. Haha Så då gör jag de, INTE slipper hon undan!

Julia är Mitt KusinsBarn, vi känner varandra inte jätte bra men vi har träffats några gången och då har vi kommit bra överäns! För ca 2 veckor sedan kom jag på att jag ville snacka mera med Julia då hon är den enda i min Släckt som gillar hästar, så jag sökte på Julia Jansson på FB och då kom hon upp! Vi började Chatta med en gång och vi bestämde oss för att träffas någon dag i sommar, Vilket kommer bli super kul! :D

Julia har en Pappa som köper in hästar till henne som hon rider till och sedan säljs dom. Jätte kul för Julia för om hon Gillar någon so kan hon ju ha kvar den!! Julia red för ca 1 och ett halvt år sedan en C-ponny som hette Babette som hon hoppade Gp-Ponnyn finalen på och kom 7 (om jag inte minns fel) Super coolt!
Som Även julia beskriver de. De var Svin kul att hoppa i scandinavium!!

Hon är 13 och fyller 14 i Oktober, Hon bor i onsala/Göteborg, Hon tävlat nationellt på sina ponnys, Hon tränar Fredrik Jansson o Stefan Jansson ( pappa stefan ) 
Hon har1 lillebror, 1 lilla syster o en halv lilla syster

Lite info om henne :)


Söta är dom, Dock har hon inte kvar denna ponnyn längre uten denna söt nosen

Vist är dom Snygga? :D




Julia Hälsar Kram (har jag bestämmt);D haha




//jenniifer



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: