2011-06-18
20:06:29

Trav
Idag var jag på en trav anläggning med bara trav hästar! Var där med en person som ja hade sjukt kul med!!!
Vi fick rida travare, och de va så sjukt kul, Dom travade RÄSER trav typ Haha. Vi red på deras travbana och hästarna trodde de va tävling fast med oss på!
Super duper kul! (Dock är jag inte så mycket för trav, då man knappt värmer hästarna. Men de gjorde vi efter som vi red på dom :P!)

Vi va borta nästan heela dagen, Och när jag kom hem var jag sjukt hungrig, så ny har jag ätit och ska snart lägga fran sakerna jag ska ha imorgon på Dunja, De är Sill och Nubbe hopp och ja ska hoppa 80-90 :)


Jennifer

Kommentar:
#1: amanda

SV; haha, ja sket ponny var rätt sagt men hon halkade till och var jäätte rädd för att ens stå stilla (!!) på gräset så jag fattar att hon inte hoppa :)



aw, tack så jätte jätte mycket! <3

2011-06-19 @ 22:01:43
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: