2011-06-16
19:35:01

DISS!
Vill bara ge en stor fet diss till den nya skvallerbloggen-----> http://gangsterponnyn.blogspot.com/

Jag hoppas verkligen att ni som sitter bakom denna blogg fattar vad ni håller på med!
Människor som ni, som sitter och spottar ur elakheter om/till andra människor måste ha en fruktansvärt dålig självkänsla. Varför inte starta en blogg och börja skriva om sitt eget tråkiga liv?

USCH! Blir arg bara jag tänker på denna ofattbart meningslösa blogg. Att mna kan med och såra, kränka osv.. andra människor över nätet på det sättet. Det är helt sjukt om ni frågar mig!

Ta er en titt på deras blogg och kommentera gärna vad ni tycker.
Tycker ni samma som mig, eller är det bara rätt att större bloggare än än själv ska bli nertryckta på det sättet?




Kommentarer:
#1: Elvira

Jätte fin blogg , och intressant gästbloggning hoss Nellie B :D

2011-06-16 @ 19:53:48
#2: Linnea

Tack sötnos för din peppning!!

Har aldrig riktigt gillat skvallerbloggar. Känns dom skvaller bloggar aldrig får till det dära extra. Skvaller är något som man skall skvallra om, något som inga andra vet, en stor hemlis. Det ända som alla skvallerbloggar gör är att sitta och döma hur olika människor rider sina hästar/tränsar/hur man knäpper benskydd. Eller till och med hur man ser ut? Är dom själva så himla mycket bättre då, nej jag skulle inte tro det!



DISS till skvallerbloggar och HISS till din sööta peeppning ^^ <3

2011-06-16 @ 20:05:35
#3: Anonym

Jag hatar den bloggen håller helt med dej! :)

din blogg ääggerr :D

2011-06-16 @ 20:38:55
#4: Anonym

håller helt med dig!

läste även inlägget du hade skrivit på nellies blogg, och jag var såhääääär nära på att börja gråta när jag kom till 24 december (a' Allas dröm, fatta hur lycklig du måste va! hade tårar i ögonen, tänk om det någon gång skulle hända...... :(



krami

2011-06-16 @ 22:29:01
#5: hedda

indeed! störd avundsjuk brud dedär :s



2011-06-16 @ 23:24:18
#6: Clara S

Hon/han är säkert bara en avundsjuk skitunge :/



btw,såg din gäst bloggning hos Nellie Berntsson, jätte bra inlägg!:D

2011-06-17 @ 09:48:10
#7: alma

typisk brud som måste klampa ner andra för att synas. Det är ju rent ut sagt nätmobbing? Skulle vilja leta upp hennes föräldrar och meddela att hon skriver sån här skit om andra, någon borde skälla ut henne rejält! Om hon har kompisar hoppas jag inte att hon ger dom spydiga kommentarer, som hon gör mot andra. Fy skäms.FY.skäms människa skäms-FET DISS

_

jag brukar inte dissa människor/bloggar, känner mig elak, då jag är väldigt snäll. Men detta e ju hemskt? ush. håller med dig till 100% allis.

tack för en bra blogg

2011-06-17 @ 12:42:54
#8: emmelie

Den bloggen var en fet diss!

En skvaller blogg ska handla om något

som ingen vet. Inte göra folk ledsna!



Älskar eran blogg, ett stort plus till er ;)

2011-06-17 @ 12:56:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: