2011-06-13
23:15:42

BUSIGA PÅLLE
Kom upp till stallet och fixade allting, men skulle inte rida då han sko inte är på men sömmarna är kvar i hoven (slit för hovslagaren imon ska jag säga!!)
Gick ut och betade hnm och de tyckte han var super gott, men sedan ville jag testa om den gamle mannen kunde följa mig, så jag gick in i ridhuset kopplade bort grimmskafftet och WROOM så va han iväg XD Han bockade och hade sig, super söt verkligen, hoppade på stället. han stod igår och i lördags tror jag, så han hade nog energi så de räckte till och blev över. Men när jag ropa på hnm så kom han springande men så fort jag snacka så bocka han iväg med öronen framåt HELA tiden <3
Jag unde inget annat än att skratta åt honom 

sedan när jag gick ut från manegen kommer de en massa dagis barn typ, och alls vill klappa och mata med gräs och så, Dom lixom sprang fram till honom och så och han bara njört och tyckte dom va jätte söta typ. Värsta gigantisk barn ponny!!!

Min VÄRLDS snälla Gamla gubbe!!
Den bästa<3
Han kommer säkert vara super spridad imon när jag ska hoppträna, men bara han inte är över jobbig så ska de nog gå bra!!


Jenniifer

Kommentar:
#1: Linnéa

Sv; Hahahaha den bilden är supergammal^^ typ från 3;an när vi var på sånt där läger x'd. Header är på G tror jag.... HÖHÖ vart en som ska fixa;) Ja det får vi!:D får se om jag kommer upp till nääs på söndag och grejar lite pics på dej och Dunjisen! :D<3

2011-06-14 @ 08:07:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: