2011-06-13
20:20:45

Allis här

hej alla söta! Är bara här för en snabb update om gårdagen oså.

Igår red jag i paddocken lite grann. JESUS vilken galopp ponnyn hade! Bara flöt på i kort galopp som ingenting, i form dessutom. Avslutade direkt efter den underbara galoppen och det fick bli med massa skritt.
Efter det så körde pappa mig till Nääs. Därifrån åkte jag med Lisas mamma hem till dom och sov där inatt.

På förmiddagen idag så åkte vi till Nääs, där kom mamma och hämtade mig och körde mig till Emelie. Jag fotade när hon red Kola, det gick super! Tello fick alltså vila idag.
Sover här inatt och imorgon så får jag följa med henne på hennes avslutning. För dom har inte slutat än, hehe

 
Min goossssiii (a)




Kommentar:
#1: Linnea

Så underbart sööt :D

2011-06-13 @ 21:16:54
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: