2011-07-12
12:18:33

yesterday
Dagen blev inte exakt som planerad kan man säga. Nellie kunde inte, Ella blev det knas med så vi fick inte tag på henne senare.. så jag smsade Amanda om hon ville följa med ist, och så blev det!
Jag, Lisa och Amanda gick på liseberg från klockan ett till elva på kvällen, haha.
Galet skoj va det!
Dock var vi ju bara tre stycken så vi fick turas om att åka ensamma, men det gick bra iallafall ;)

Lisa tvingade med mig på Gasten en gång, men som senare resulterade med att vi två gick den 4 gånger!
Riktigt roligt! Själv skrek jag som en dåre dom två första gångerna, men dom två sista så var det bara roligt. Den allra sista gången så gick jag och Lisa helt själva... G A L E T läskigt! Men herre va roligt det va. Vi stannade och försökte snacka med spökerna, skrek, skrattade, sprang in i ett skåp.. (hahaha) osv!

Vi åkte självklart en massa annat också som balder, kanonen, höjdskräcken, flumride, kållerado, kaninresan, sagoslottet, radiobilarna, lisebergsbanan och säkert nåt mer.

Och givetvis så tittade vi på 3D filmen Sammys äventyr och satte oss och tog en glass på B&J cafét!


Har ni varit på liseberg iår, eller ska ni?




Kommentar:
#1: Alma

Har vart där många gånger redan! ^^ Det är ett mysigt ställe och Atmos Fear är ett måste så det e nog därför jag vart där. Och jag bor bara 35 minuter ifrån.. :)

2011-07-13 @ 15:09:11
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: