2011-07-06
14:16:06

Svar om Hajen

Olivia om Bad bilder!:
Vem är Hajen ? 
Är det din häst ?

Hajen är en ponny jag rider bara för att hon är som hon är! Dom som har henne på foder nu, dotterna där är lite för liten för henne och då så får jag rida henne! vilket jag tycker är jätte roligt! Hon är en Jennifer häst på HÖG nivå.
Neä, svaret fick ni där uppe :P





fannie ([email protected]) om Bad bilder!:
Fina bilder ! 
Men är det inte läskigt när hon stegrar så högt ? ;)

Ibörjan var de ganska läskigt, men jag har vant mig ganska fort! Dock kan de vara lite läskigt när hon ställer sig så högt så att fötterna åker ihop bakom sadeln, men de har bara hänt 1 gång! Tycker de är lite roligt när hon stegrar LAGOM högt när de inte stör, Men så som hon höll på första dagen på Träningslägret att stegra och hålla på HELA tiden, då är de inte ett dugg kul och oxå lite läskigt för då gör hon de hela tiden. Men men De är ju detta jag ska försöka få bort från henne, Och då är de bara blunda och tänka JAH, nu går vi framåt och inte uppåt, detta ska vi klara!
För slutar hon bara med hennes sjukt dumma beteende så kommer hon bli så grym i både hoppningen och dressyren :D

Hoppas ni blev nöjda med svaren :)


Jennifer

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: