2011-07-30
18:59:00

Luggen och annat kul!
Jag tycker inte ni ska sluta kommentera eller sluta läsa bloggen bara för att jag är här :( haha. Skrämmer jag bort er?
Jag har i alla fall varit i stallet halva dagen. Ridit Chancy och så har jag gått ungefär 4 km hem i jätteosköna gummistövlar ;)
"Lilla C" var superrolig idag, haha. Hon hade riktigt bushumör, vilket ledde till lite bockning och sådär. Men annars skötte hon sig super.
hjärtat fick vara där för jag hade lust, hon är sööt!
sen mitt under ridpasset fick jag nog lust att pilla henne i munnen :P 

Nu ska jag i alla fall gå ner och äta och kolla film. 
När jag kommer upp igen vill jag ha massor av bloggar att läsa så jag tycker att alla ska kommentera vad sina bloggar heter eller om ni vet någon annan super bra blogg. Eller varför inte skriva flera? 
Alla som skriver kommer jag kika in på och skriva någon kommentar ;)

Ses - Carro

Kommentarer:
#1: amanda

KOLLA MIN :D

2011-07-31 @ 00:45:40
#2: Denice

Sötponny! :))

2011-08-01 @ 23:39:22
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: