2011-07-19
01:28:34

Hiss eller Diss?



Jag tycker att denna hjälmen från Hööks var riktigt tuff faktiskt, och skulle nog kunna tänka mig att köpa en att ha och matcha till tretornen!!
Priset är ju väldigt bra oxå 549kr

Och detta är ju perfekt att hööks har hittat på något eget, Suverät fortfätt så (dom har eget, men denna MUMS asså)

den är ju lite udda, men jag gillar udda saker! Något att satsa mot, då jag vill ha en hjälm till (billig skulle dan vara med) så då är ju denna perfekt! Får se hur jag gör!

Vad tycker ni? Hiss eller Diss. (Ni får gärna dissa den, vill veta vad ni tycker! och jag skulle kunna ha den även om folk tycker den är extrem ful, de är vad JAG tycker som räknas för mig, om jag ska köpa den eller inte ;)!) Så Kommigen och svara! VAD TYCKER NI?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: