2011-07-13
23:47:47

Hajen
Skulle skritta ut henne med jullan och hennes lillasyster När jag kommer så går jag fram till henne och märker att hon inte har någon grimma så hon får en puss och så går jag iväg och letar efter grimman och de tog enstund, men när jag hittar den och ska gå och fånga henne så springe hon iväg.... Så får jaga henne enstund. Fick tag i pannluggen men om hon ruskar lite på huvet kommer hon ju undan!. Och sen är hon lite läslig oxå för hon kan bli ganska tjurig och vända rumpan till, så var lite rädd att hon skulle kicka mig. 
MEn efter ett tag fick mamma hämta äpple och då tog jag de igenom griman så jag trädde på den när hon åt!
Tjockis häst! HOPPAS DETTA VAR FÖR EN DAG!

När vi skritta ut kom vi en bit så brummar de till JÄTTE högt så hästarna blir livrädda och bara hoppar ner i diket och vänder om, Men jag vänder henne och hon tittar lite misstänkt men tar ändå och kliver förbi först av dom alla! Duktig flicka är hon då!!
Och resten av vägen så gick de bra tills vi stannade och pratade med en tjej, så stegrade hon sig pyttelite, Men men!!
Hon Har blivit så duktig med den biten <3


Jennifer


Kommentar:
#1: Linnéa

Kul när det går bra!:D

2011-07-13 @ 23:57:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: