2011-07-30
10:35:00

Godmorgon!
Hejsan alla tjejer & killar.
Det är alltså jag som ska gästblogga här under en liten tid. Och jag tänkte att detta är första inlägget, så jag kan lika gärna köra en liten presentation.
Jag heter Caroline "Carro" Bågfeldt och är 15 år. Jag känner inte Jennifer, hon bara frågade om jag ville gästblogga och varför inte? Jag har följt bloggen länge så jag sa såklart ja.
Jag har länge ridit på ridskola och tävlat lite av ridskolans ponnyer. Varit med i klubbens dressyrlag för ponny.
Och i vintras förra året bestämde vi oss att köpa en egen ponny till mig.
Och den 5 mars detta året blev jag ägare till min underbara d-ponny. Efter 3 månader med honom tog det slut. Varför vill jag inte gå in på. Men i alla fall på ett och annat vis åkte han upp till Örebro och står hos sin gamla ägare. Sålänge har vi en liten d-ponny vid namn Chancy aka "Luggen" på lån. Henne ska vi ha tills hon blir såld. 
Och vad jag förstår så kanske vissa vet vilken denna ponnyn är. Då hon stått i närheten av där Jennifer rider. Om jag inte har helt fel?
I alla fall, hon är till salu och jag letar även en ponny till mig. Så vi letar ännu en gång efter drömhäst. 

Här på jennifers blogg kommer jag att försöka uppdatera några gånger om dagen, jag kommer skriva om luggen, och lita annat skoj.
Ni kan även kika in på min blogg! Och om det är något ni undrar om mig, så har jag en frågestund uppe, så där kan ni fråga lite vad ni vill. Kommer länka svarsinlägget här på bloggen så ni kan se det med :)
MIN BLOGG! Här kommer ni till Frågestunden.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: