2011-07-29
22:41:14

Frågestund del 2

Filippa G

Hej Jennifer! :D mitt namn är filippa, Och Diggar Din blogg! Har även några frågor!

Tack för att du gillar den J


1. Har du fler hästar än Hajen?
Nepp


2. Har du tävlat någon gång i dressyr? Vilken klass?
Ja jag har tävlat LC:1, LC:2, LB:0, LB:1

3. Har du tävlat hoppning? Vilka klasser?
Upp till LB

4. Vilken är din favorit höjd på hinder ;P?
80-90 är lagom högt, Men ÄLSKAR att hoppa högt så :D


5. hur länge har du ridit?
6,5 år tror jag de är


6. Hur gick det på din första tävling?
Jag räknar inte varberg, Men de var den första, men ahh den gick bajs, och de var lixom GP LB, vad trodde jag lixom…   -.-
Men de va första gota cupen och jag kom 5:a i förklassen och 16 fel i lag klassens omhoppning


7. Favoritfärg?
Marin

8. Gillar du Min Blogg? Vad tycker du om den? ;)

Den är bra :D


9. Favorit Märke på ridkläder? 
KL, JW

10.Favorit hästras? 
Många ;P Men mini shettis! haha

11.Favorit färg på Häst? 
SVART

12.Hur högt har du hoppat?
ca 135 på Savannah

13.Vilken klass är roligast att tävla i hoppning/dressyr?
dressyren är de LC:1 bara för att den är så lätt och jag har ridit den 120 gånger typ ;P Haha
Hoppningen LC lagom höjd som man kan rejsa på i omhoppningen ;P


14.Rider du mest dressyr eller hoppning på träning?
Hoppning! Men tränar dressyr för mig själv typ :P

15.Favorit böcker/bok? (:
SIGGE BÖCKERNA XD

16.Bästa placering?
1:a :D

17.Dåligaste placering?
dåligaste Placering är 6 men, jag har ju vägrat ut mig och så, men de kanske inte var så du menade?

18.Favorit ryttare?

Jessica kürten :D


19.Favorit häst förutom hajen ;P ?
Dunja på ridskolan

20.Har du systemkamera?
Japp

21.Varför startade du bloggen?
För att allis frågade om jag ville blogga med henne, men sedan började jag blogga själv här! Vilket är skönt och jag kommer blogga själv! ;)

22.Hur många ponnyer/hästar har du haft?
INGA


23.Hur många läsare per dag?
100-200 varierar

24.Vilket bett rider du på/ har du ridit på? 
Många olika, Rakt gummi bett, 3-delat med D ringar, 2-delat, 3-delat, pessoa, och nu har jag 3-delat med sånna stångar på ringarna vet inte vad de heter ;P

25.Favorit land? ;)
Har inte varit i så många länder, men jag älskar danmark XD

 

Estrid

1.Har du några djur?
Ja, 2 kaniner


2.Vad saknar du mest av allt? 
OJ, jag vet inte riktigt, men Kwanza saknar jag ju!!

3.Vilka bloggar läser du?
dom jag läser dagligen är:
http://ponnyochryttare.se/

http://ponnysanning.blogspot.com/

http://gangsterponnyn.blogspot.com/

http://nellieberntsson.se/

http://nicholaistyle.blogg.se/

4. Vad är det högsta du hoppat?
ca135

5. Vad är det högsta du tävlat i hopnning?
LB-90cm


6. Vad är det högsta du tävlat i dressyr?

LB:1 LB:0


Hur många rosetter har du?
93st J

7. Vad önskar du dig mest av allt? (utrustning)

Just nu ett par ljusblå Tretorn, och en robert w sadel!!


8. din drömhäst?


LIVISTO Z


9.Bästa kompis?
Lisa Norberg


10. Största hästen du ridit?

Savannah 175 ca


11. Första hästen du red?
Bamse som stod på Alingsås RS
Och på Nääs Jazz


12. När började du rida?
för ca 6,5 år sedan

13. Minsta hästen du ridit?
Jag har ridit MÅNGA små hästar så jag vet inte riktigt vilken som är minst.

14. Favorit färg på sadel/träns?
Mörk brun tror ja? Eller de berör på vad de är för häst och vad hästen är för färg!

15. Favorit färg?
Marin

 

 

Maia

hmmm..x)
1. varför rider du?
För att de är de jag älskar


2. vad gör du helst på fritiden förutom hästarna?
Vet inte jag har inte så mycket tid utöver hästar och läxor, Men jag vill spela fotboll också men hinner inte, men jag vill ju satsa mest på hästarna så de får gå ;P

3. gillar du salami?
Ja då :P

4. vad ska ja skriva om i min blogg?
Vet inte ;P

5. vilka bloggar följer du?
Kolla åvan


6. hur hög är hajen?

140cm så maxad C-ponny


7. vad skulle du köpa/göra om du fick 10 miljoner typ?
flytta, köpa GRYMA hästar (Livisto z), och resa

8. Vad vill du jobba med när du blir "stor""?
Vet inte, men något med hästar

9. vad gillar du för chips smak? xD
Vicknings chips och sour cream ;P

10. äta en insekt eller sitta i fängelse i en månad?
Insekt……… tror jag

 

 

anonym

Ar det sant att du har hanglat med anton k?:D skriver konstigt bara for jag ahr trakigt och jag skriver fragan bara for jag har trakigt!:D

 

Ne bara pussat XD Hahaha


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: